måndag kväll

2010-11-01 - 18:53:59
NU är det Måndag kväll :) första kvällen på denna veckan . Tiden går alldeles för fort.Det var ju måndag nyss ?:P
Ikväll ska jag bara ta det lugnt å lägga mig i tid..
Båda barnen har lagt sig. Vilicia somnade nyss och bella la sig nyss.. Så nu sitter jag å väntar på att bella ska vilja gå på toaletten;)haha 
Tror hon sparar sig hela dagen för att få gå upp å bajsa på toaletten sen, Mammas busunge. 

Imon ärd et dagis igen för bellas del.. Jag har inte riktigt bestämmt hur jag ska lägga upp dagen .Antingen tar jgag en morgonpromenad å fixar personbevis, eller så går jag ngn annan morgon promenad för att sedan gå hem å packa lite .. 
Hmm få se lite hur vädret ser ut :)
är det fint väder kaske jag gör båda sakerna, haha . 

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan , eller kanske springa ner i förådet å hämta kartonger å kolla tvättider :)? . 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0