Måndag

2010-11-01 - 12:18:54
Måndag igen ..Vi har haft fullt upp ;) . Bella har lekt med evelina å så ..
Nu har evelina å dem gått hem iaf å jag itter å gör inegt ;) bella och vilicia sover så gott nu.
Jags ka nog passa påattt ta en snabb dusch för sen ska vi till ikea å kolla lite :) .
Imon är det dagis som gäller för bella igen .Skoj . sista månaden på detta dagis innan vi flyttar.. Känns både tråkigt men samtigdigt ska de ju bli förbannat skön å flytta. tror och hoppas att bella kommer trivas på det andra dagiset också:)

på tisdag eller onsdag ska jag fixa ett personbevis till mig .. :) sen på torsdag är det bvc (tremånadsvaccinet) som gäller och  direkt därefter ska jag på ett möte.. Undra om mammsen kanske kan gå en runda med vilicia ? så slipper hon vara med.. :P
Sen är det packa å fixa lite med som gäller iveckan ..En ganska lugn vecka ändå . På lördag är det "halloween" fest för barnen å oss föräldrar som gäller :) .Sedan på söndag ska vi kanske till växjö, hoppas det , min andra syster är där då nämligen ,,


Nehe nu ska jag duscha:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0