Mkt gjort

2010-11-09 - 14:08:50
Idag har det varit en toppen dag.. Har fått så mkt gjort..
Har tömt ett skåp i köket(snart två) . Ringt prästen, ringt vaktmästaren till vår nya gh osv.. :) allt känns så förbannat bra=)
Vilicia liggerå sover å sötaste bella är hämtad från dagis.. hon hade nog haft super kul . hon harbara sovit i en halvtimme på dagis så troligen kommer vi få en trött tjej sen ;) .
Jag tänkte städa ut det andra skåpet i köket så det är gjort :)
Känner mig otroligt pepp idag .. allt bara flyter på lixom .

Har även ringt om dagiskorten ;) Jag hade gjort lite fel.. fick hem två olika grejer att fylla i emn trodde det var samma bara att jag fick två för att jag var så seg på att svara;) .. (hade slarvat bort den första) . men den ena var de enskildakorten och gruppkortet och den andra var syskonkortet.. så jag harj u bara svarat på syskonkortet.. typiskt.. Nu är det fixat iaf:)

Nehe om jag ska ta tag i köksskåpet...Ikväll är det sortera tvätt som gäller..
Postat av: Anonym

flyttar ni nu i november eller? :)

2010-11-09 - 14:20:17
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Hej!

det låter som en kanon dag. =)

var det någon skillnad på magkänslan på dina graviditeter? alltså stämde den på andra graviditeten ang kön? =)



Tackar !det gick jätte bra.

kramar.

2010-11-09 - 19:27:03
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

usch då! Ja, visst är det tur att det går över fort. :)



Ja, jäklar du... tiden bara rusar iväg de blir så stora nu och snart är det jul å allt!



Kram kram

2010-11-09 - 20:04:04
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Pyttianna

ojojoj... det lät verkligen som ni har mkt planer nu inom det närmsta. Konstigt nog så kommer nog allt att hinnas med! ;)

Spännande med ny lya, vad blir det för nån?

Jo då.. allt är bar fin fint med oss och vi har väll inte direkt jätte mkt planer nu... Vi hade dop förra helgen och nu efter det är klart känns det som jag har all tid i världen helt plötsligt ;)



KRam kram

2010-11-09 - 20:12:07
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

haha ja ! samma här, hade också rätt båda gångerna men inte 3:e ;p



men jag vet inte om det var för att jag hoppades så mycket på en pojke först.



hihi vi har ett namn men vi vill inte gå ut med det en. vi har inte heller bestämt vilket av dom som ska vara tilltalsnamn.



hur kom ni på era barns namn?

kram

2010-11-10 - 10:08:56
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0