Onsdag

2010-11-24 - 19:27:15
God kväll :) Idag är jag och barnen hos mamma.. Ska sova här till imon.då blir det sista dagisdagen för bella och jag ska till mvc  och så ..
Jag längtar så sjukt mkt till söndag .. då det blir en hel vecka till att bara plocka upp å ta det lugnt hemma.. Eller 5 dagar innan de bär av till polen .. men så himlans mkt nu innan.. Polen kommer bli toppen. avkopplande osv..
För att sedan ha laddat upp energin till att plugga :) .. kommer bli en tuff månad men jag SKA klara det! .
Blir det allt för tufft att plugga på heltid så får jag väl minska ner till halvtid men jag tror nog de ska gå :) . Hade dock underlättat lite om bella gick på dagis med ;) . haha men det gör hon inte den månaden..Efter 5 veckorsplugg hoppas jag på att kunna fortsätta plugga, beor lite på hur det blir med skolan jag pluggar på osv.. Ska höra av mig i december :D

Har varit en lugn dag idag ..Båda barnen sover nu.Vilicia somnade närmare halv 7 och bella nyss..
Jag ska också lägga mig tidigt idag.. är helt slut :P
Nehe har inte så mkt att skriva nu.. blir mer sen när allt lugnat sig å vi fått iordning lite på vardagen å rutinerna... blir ju annorlundan u när inte bella är på dagis å så heller :P .

Ha en bra kväll
Postat av: Carro

Tänkte fråga dig om du vet något fikabröd som är fritt från mjölkprodukter? Jag är ju tokig i sötsaker! Haha.

2010-11-24 - 19:37:33
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Carro

inga bullar? :P haha

2010-11-24 - 19:44:43
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Bara svenska nu först sen kanske jag ska lägga på engelskan samtidigt vi får se.

2010-11-25 - 11:56:07
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Ja fast kan ju ta den på kvartsfart om jag vill :) Får se hur svenskan känns först.

2010-11-25 - 14:39:46
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0