Onsdag

2010-11-10 - 22:07:57
Inte hunnit skriva ngt idag . Haft fullt upp .. Dagen började med att väcka bella.. sen lämna henne. Därefter var det den hemska tvätten som skulle tvättas. Fy fan vad tråkigt de är..
Efter tvätten åkte vi å handlade lite hundmat å annat nödvändigt.Hämtade bella och ewe på dagis för att sedan följa med hem dit.. :)
Så där har vi varit tills barnen skulle sova.. Åt mat å lekte en massa.
 Nu är jag helt slut. Jag har hunnit bada lite å så .

Imon är det dagis för trollis som gäller igen. Själv ska jag träffa prästen å så inför dopet.. ska även sätta mig ner å fundera på vad som behövs bakas å så :)
Kommer säkert inte bli imon då jag känner för en slappdag.. :P men får se. Mkt som ska hinnas fixas å så.. Måste packa och sortera massa här hemma med.. Hur får man tiden att räcka till ? :)


Nehe nu ropar soffan sen sängen ;) God natt
Postat av: Pyttianna

Ja ha, okej... låter ju jätte bra. Roligt med flytt... Vi letar efter en ny lägenhet för fullt men det går allt lite trögt för oss tråkigt nog.

Ne, packa och själva flytten är väll inte det roligaste man kan göra men jäklar va kul och gött det är när man landat i det nya! Packa upp är ju kul! ;)



Kram kram

2010-11-11 - 02:15:18
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0