Söndag

2010-11-21 - 09:06:28
Jaha då är snart denna helgen över också.. Det har varit en toppen helg. Firat bella osv.
Igår kom syster med familjhit.. alltid lika trevlig:)
Åt ännu mer tårta osv.. Nu är det slut på sånt.. eller nästa helg är dety dags igen så det gäller att vara liten yttig fram tillsdess :P

Igår var jag uppe alldeles för länge..jag fastnadei packningen och så.
idag är det packning som gäller, skak olla om vi kaqn få en tvättid innan vi flyttar samt leos där bella ska  på barnkalas .. :)
så fullt upp idag. Lär alltså inte bli så mkt uppdatering idag heller.
Helt sjukt att vi flyttar snart.. hinner inte med. :P .
nu blir det iaf ikea ngn dag, imon ska jag till kunskapsnavet torsdag ska denna lgh vara tömd å städad. så vi kommer börja köra grejer snart.. Ska hämta nyckeln imon :)
Massa samtal som ska ringas osv också.. Tråkigt nog så kommer vi nog inte ha ngt internet  på en vecka sen.. :O hur fasen ska jag klara de :P hoppas inte det tar allt för lång tid bara..då jag ska börja plugga nu ju ..


Nehe .. får og skriva en lista på vad som ska göras imon ;) annars glömmer jag hälften..

Ha en bra söndag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0