Söndag

2010-11-28 - 21:41:02
God kväll=)
sa ju att jag skulle skriva här ikväll så dags nu:)
sitter å väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den innan jag ska sova:)
Moa har varit här ikväll iaf.. vi har ätit gott skruvat ihop vår sängram osv:)

idag har vi även fått upp vitrinskåpet å tömt lite fler lådor.. mkt kvar fortfarande dock. men det kommer.
Imon kommer jakobs pappa hit med då ska tv på plats å så:)
tv bordet ska skruvas ihop med.. mkt att fixa nu..
Men det är bara kul.. ska bli kul å visa upp lgh sen när allt är klart =)Än så länge  känns det toppen..

Blir en lugn vecka nu iaf.. Bara att komma iordning här hemma som gäller.. en sväng till ikea med moa å så står på schemat också..
Sen Polen på fredag.. Toppen vecka säger jag bara.. :)

Dopet igår var toppen.. jag älskar verkligen prästen som vi haft när vi döpt våra barn.. så härlig,
tack till alla som kom <3


nu fick ni en liten uppdatering iaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0