Sovmorgon;)

2010-11-12 - 09:27:33
Idag fick jag en härlig sovmorgon :) .
Bella vaknade kvart över 9! och  vilicia vaknade kvart i 9.. så jag känner mig utvilad å glad, trots att jag la mig sent igår kl 1! ... Packade å resnade lite ... Så mkt som ska slängas nu, jag är så jävla duktig  på att spara på allt i tron om att jag vill ha det sen ;)

Vilicia sov hela natten inatt.. hon fick mat  kl 23, sen vaknade hon ju kvart i nio :) Duktig hjärtat..

Nu ska jag göra frukost till mig å barnen ... Idag är det 30 års kalas som gäller.. sen måste jag hinna packa ngn gång med....Måste göra lite varje dag känner jag nu:P
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Är det 10 år mellan dig och din syster med? :) Det är det mellan mig och min syster med, storasyster då alltså ;)

2010-11-12 - 21:54:31
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0