Torsdag kväll

2010-11-11 - 21:28:57

Torsdag kväll..
Jag kollar på tv å packar lite :) .. nu ska jag ta tag i packningen ordentligt eller efter helgen.. så mkt nu som ska hinnas med..
Imon fyller min älskade syster år så då ska vi dit.
Men på lördag och söndag hinner vi kanske med lite packning, skruva ihop spjälsängen osv :)

Nu är det inte lång tid kvar tills vi flyttar lixom.. :) .känns så jävla gutt. 
Idag har vi träffat prästen å så föresten.. gick super bra:) . Är så jävla nöjd med vår präst, han är så härlig :)
Efter det var vi å tog passkort på vilicia. Haha det gick ju sådär ;) hon ville bara sova. haha .. tog ett tag att väcka henne. Men inte så jävla noga huvudsaken är ju att hon har ett pass.. Sedan fick vi hem en ny sån talong om dagiskorten;) så nästa veckak ommer de kanske :P hoppas de :)

Nehe nu ska jag ta tag i de jag skulle ;) Paaaaacka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0