Bvc

2010-10-06 - 14:47:58
Jag hade visst tagit hel fel tid.. typiskt mig att skriv två olika tider.. men som tur va så hade hon lite tid för mig.. frågade om vi bara kunde väga Vilicia eftersom jag var orolig över ifall hon fick i sig ngt..
så de hann vi.. å jag hde rätt. 60 gram hade hon gått upp på två veckor.. hon vägde 3955 gram nu .
Nu ska jag försöka få i henne ersättning på sked eftersom jag vill fortsätta amma så ska jag inte vänja henne vid flaska..

Försökte med sked det gick ett tag sen blev hon arg.. nu ligger hon vid tutten.. ska försöka med lite emr snart..
Flaskan vill hon inte heller ta.
Jag ska iaf tillbaka till bvc imon och väga henne igen .. hoppas hon gått upp lite .-.
Postat av: Moa

Åh ja de kommer nog gå bra ska du se.. Och ja, nästa gång Winnerbäck kommer till kalmar eller i närheten måste vi gå lova det! <3

2010-10-06 - 15:19:24
URL: http://mittunderbaraliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0