Ersättning.

2010-10-06 - 19:50:43
Usch har varit en hemsk dag idag.. första dagen sen jag blev tvåbarnsmamma som jag verkligen har tyckt varit jobbigt.. Först en natt med alldeles för lite sömn då jag inte kunde somna sen vaknade vilicia ofta..
Efter att ha lämnat bella på dagis var den en promenad som gällde. början bestod av gnäll gnäll gnäll,sen somnade hon, så fort jag kom hem så vaknade hon igen.. Hon fick lite mat för att sedan gå ut en sväng till.. inte mkt sovande då heller.

Sen hem åt lite.. sov en stund (somnade gråtandes ,mitt lilla hjärta)  .Därefter blev de bvc.. Gått upp alldeles för lite. Kände mig otillräcklig, vill kunna ge henne min mat. Men men . Åkte till aäffren å köpte ersättning.. skulle försöka få i en henne ersättning efter jag ammat. fick i henne 20 ml..försökte emd både  flaska och sked.. Men  hon bara skrek, spottade. la henne mot bröstet sög några tag sen somnade  hon ..

Efter att bella kom hem från dagis va hon på riktigt piss humör.. så fort jag gick så blev hon arg. hon snubblade å slog i huvudet över allt.. Dålig dag hade hon helt enkelt..

Nu har jag försökt få i vilicia mer ersättning men det går inte.. hon vill inte somna hon vill bara ligga i famnen.. Hon kan sitta helt lugnt i babysittern ett tag för att sedan börja skrika helt hysteriskt.. Det gör så ont. Jag har aldrig känns mig så otillräcklig. jag har fått dagarna till att gå runt, barnen har ogftast varit glada oosv.. men idag ville jag bara stänga in mig någonstans.. När älskling kom hem åkte han å bella en sväng så jag försökte än en gång ge vilicia ersättning.. gick inte bättre denna gången heller.

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan å amma vilicia så gott det går.. sen hoppas jag hon somnar..

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Håller tummarna för att det fixar sig! Det gör det säkert, bara att kämpa på. Pissiga dagar kommer och går, imon blir säkert en bättre dag :) Kram på dig!

2010-10-06 - 20:34:44
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

hon kanske har svårt för flaskorna du har, testa tommee tippee enda flaskan zelina tog, och jag är så glad för det.

2010-10-06 - 22:22:04
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hjärtat mitt det blir nog bra <3

2010-10-07 - 09:16:22
URL: http://mittunderbaraliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0