Måndag kväll

2010-10-18 - 20:58:10

Oj vad fort denna dagen har gått :)
Till maten blev de som sakt fiskgratäng.. så jävla gott å bella åt som en häst :)
Så kul när hon äter så mkt å säger mm gott :) .
Efter maten så tog jag å bella oss en timmes promenad:) .gick förbi affären ocksåå köpte lite brieost å så :) så snart ska jag smaska på de :) Vilicia stannade hemma med pappsen .. Efter promenaden blev det ett bad för bella..  sen blev de sängen :) hon låg å sjöng ett tag innan hon somnade men nu sover hon gott :)
Älsk gick ut å gick efter vi lagt bella så jag har slappat vid tvn.. väntar på honom nu så vi kan äta ost :)
Skulle ha bakat lite kakor nu på kvällen men skippade de.. får göra de imon ist :) är ju så förbannat gottesugen jämt så hade nog ätit upp alla kakor på en gång:P

Imon är det dags för dagis igen för bella.. Jag å vilicia ska ska gå en morgonpromenad innan vi ska  till bvc.. Ska ha mamma samtal men lilla vilicia får följa med å väga sig:)
 Därefter ska jag nog inte göra så mkt :) bara ta det lugnt.. Sen hämta trollet igen ..På kvällen är detju en kvällsrunda som gäller..

Nehe nu ska jag slappa.. ringde min kära å frågade  om jag fick tjuvstarta med osten ;)



Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Varför går han ut efter du varit ute och gått? :P Varför går ni inte tillsammans om båda ändå ska gå haha :)

2010-10-19 - 15:52:45
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0