Tisdag kväll

2010-10-19 - 20:45:22
Dagen har gått fort..Å jag är helt slut.
Har bakat kakor å så nu på kvällen, inte smakat ngn än dock, inte alls sugen för en gångssull..
Jag har sånt sjukt gotte sug.. Måste bli bättring! :P
Imon är det dagis för Bella.. Det ser hon nog framemot. hon älskr ju dagis.. Jag ska nog ta de timmarna till att inte göra ngt.. Är otrloigt trött. Få se om jag KANSKE orkar ut på en morgonpromenad.. Borde egentligen men får se :)

Har inga speciella planer imon tror jag .. vet inte om jag ska träffa mammsen lite kanske? .
Har lite post som ska postas å så där.. Måste köpa blöjor till bella med..Få se om jag orkar gå å göra de ;) . haha
Hoppas vilicia sover bra inatt.Hon har vaknat på natten nu då tutten inte räckt utan hon vill ha flaskan också..Jobbigt å gå upp göra iordning på natten;) ahaha.. Men huvudsaken är ju att hon blir mätt :)
Nehe nu ska jag kolla runt lite här innan house börjar, för efter de är det läggdags:)

God natt =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0