Tisdag kväll

2010-10-12 - 19:08:00

Åh så skönt det är med kvällspromenader =) .
Var ute å gick i typ en timme sen stannade vi å gungade en stund med så vr utenästann 1,5 h.. :)
vilicia sov bnästan hela rundan å bella å jag pratade, sjöng å kollade efter bussar å fåglar ;) . 
Nuigger bella i sängen.. hon var nog trött nu .
Vilicia sitter å äter upp sina fingrar ;) haha och jag sitter å dricker cola å kollar runt lite..Väntar åp att halv 8 ska börja å så typ :) sen efter halv 8 hos mig ska jag fixa svampmackor :) eller jag fixar nog dem i pausen :P
Fick lite kantareller av mamma, vill inte äta upp våra när hon har såå mkt mer ;) hahahah

Idag har jag försökt  å få lite nytta gjort. men givetvis så är det ingen som svarar när jag försöker ringa.. typiskt.. får ringa imon igen :P
ahah jag har gått å tänkte att det är onsdag idag kom jag precis på :P .

Imon ska jag ut å gå en promenad kl 9.. så efter jag lämnat bella på dagis ska jag hem å ge vilicia mat sen ska vi ggå å posta ett brev och köpa frimärken och sen fortsätta gå tills vi ska vraa hos bvc kl 10:30... tror hon kommer ha växt som tusan nu :) för idag har hon ätit jätte bra.. men llan 40 - 65 ml efter varje mål :)

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Skönt att hon äter så bra nu :) Hon har säkert gått upp massor nu! :)

2010-10-12 - 19:11:20
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0