Torsdag

2010-10-07 - 10:20:30
Nu ska vi snart gå bort till bvc.. natten har varit bra. vilicia sov och vaknade bara en gång, och en gång åprecis innan vi gick upp .. sen ammandae jag henne efter vi lämnat bella på dagis å vasrit ute med hunden.. därefter fick hon ersättning.. gac henne både på sked å flaska.. flaskan funkade ett tasg hon sög några gånger sen låg hon bara å tittade på mig...  hon reagerade inte så mkt när hon fick på sked, svalde mest.. Efter ett tag med skeden så spottade hon ut de...
Hon var arg  till en början men sen gick de över.. Mot bröstet suger hon en studn sen ligger hon bara å tittar eller somnar..
Känner mig så hjälplös. Svårt att veta hur jag ska göra , med bella var detta aldrig några problem.. den gången hon fick ersättning tog hon flaskan direkt (dock tålde hon inte den) . Men nu verkar inget gå.. Ska köpa en ny flaska idag men är det kanske så att hon inte orksar suga? eftersom hon suger några tag sen slutar..
Hon anväder inte nappen på samma sätt längre,, hon suttar några gånger sen tappar hon den .

Jag är glad bara hon gått upp lite sen igår.. har ju gjort så gott jag kunnat mer ersättningen..Ska be om fler tips å se vad de säger. 

<3
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Lycka till!

2010-10-07 - 10:27:28
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0