Trött !

2010-10-21 - 21:19:30
Dagen idag har gått väldigt sakta.. Har inte gjort ngt alls förutom bvc.. Varit helt slut i kroppen.
Ska försöka komma i sängi t id idag iaf så jag föörhoppningsvis är piggare imon :)

Imon ska jag på efterkontroll först.. sen ska vi nog hitta på ngt skoj hela familjen på eftermiddagen . Mys.
De ringde inte från sjukhuset idag heller men provsvaren ska ha kommit idag . så imon tänker jag ringa dit om de inte ringt innan lunch.. Vill bara veta så det inte är ngt annat än en vanlig förkylning =)

Vet inte vad som händer i helgen, känns som om vi har ngt planerat på lördag men jag har glömt bort vad eller så har jag blandat ihop dagarna , det har ju hänt förr ;) haha
Ska bli skönt med helg iaf, massa familjemys å så :).

Ser verkligen framemot polen.. Nu ska jag spara massa pengar så vi knan shoppa :) kul å shoppa någon annanstans än här :) kläder,skor ,saker  hoppas de är mkt billigare då är det extra kul. haha

Nehe nu blir det tv :)
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Ja jag längtar tills jag får den :) Det är en Emmaljunga, Mondial duo combi :) Har en bild på den i ett tidigare inlägg i bloggen :) jätte fin!

2010-10-21 - 22:13:30
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0