12 september

2010-09-12 - 20:00:44
Nu är det riktigt lugnt här hemma. Isabelle sover,älskling har somnat å vilicia sitter å myser i baby sittern..
Jag tänkt ta fram godispåsen och bänka mig framför tv.. Ensam mamma söker börjar kl 8 så de ska jag se.. därefter blir det irene huss.. sen blir det raka vägen till sängen.. Imon är det en ny dag.. hoppas det är fint väder då ska jag ut å gå =).. bella är inte  på dagis imon så får bli en sväng emd bärselen å vagnen eller så blir det lekplatsen sedan en promenad när pappsen kommer hem.. :)

Glömde skriva att vi var  på skälby å kollade på djuren idag =) roligt tyckte bella.. blev ju ingen svampplockning idag å vi fick hitta på ngt annat skoj ist =).


ha en bra söndagskväll allihopa =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0