14 september

2010-09-14 - 09:38:13
God morgon=).
Idag väcktes jag av min hemska mobil;) . Tanken är ju att barnen ska väcka mig men ikke.. Jag smög iaf neri tvättstugan medans resten sov.. började tvätta redan kl 7 :P .blev lite senare dock ..
när jag slängt in tvätten ¨å varit ute med hunden så väckte jag bella.. Tur att det inet var min sovmorgon idg för då hade bella nog precis vaknar ;) hon börjar ju dagis vid halv 9 :P . så hade blivia knas..
Nu är iaf alla uppe.. Jag tvättar för fullt och väntar glatt på att moa ska smsa å säga att hon är påväg=).
kommer bli en toppen dag ..
Ska snart göra lite nytta. så som att ringa lite samtal å så..

Nehe . nu ska jag slappa innan jag ska ner i tvättstugan sen ska jag ta tag i de som står på listan idag ;) .
Postat av: lucke

Godmorgon! Vad händer idag? :P

2010-09-14 - 10:01:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0