äppelmos

2010-09-13 - 10:10:01
God morgon=) .
Idag var de ingen rolig natt för lilltjejen.. Vilicia är fortfarande förkyld å inatt var det värre än vanligt..Hon vaknade vid 5 och hade svårt att somna om.. hon fick lixom ingen ro..Tyckte så synd om henne.
Hon somnade iaf om tillslut och hon sover fortfarande.. Så hon var nogtrött min lilla tjej..

Bella sov till efter 9 idag.. så hon sov med länge.. Hon är hos sin farfar nu å hjälper till å göra äpplemos.. Han ringde å frågade om hon ville hjälpa till .-. så klart  hon vill det :) .
Jag ska gå bort dit sen när vilicia vaknat å så.Äta lunch där..
Sen måste jag handla blöjor..det är nästan slut här hemma..
Idag ska vi nog äta fiskgratäng med.. varit sugen på det länge nu :P haha .

Nu ska jag ta mig en kall cola å njuta av lugnet en stund till =)
Postat av: amanda

Sandra det är inte farligt! Då skulle ja inte använda det! Finns saker som är farligare tex att vara i solen.. då kan man ju få cancer.

2010-09-13 - 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0