Fredag

2010-09-17 - 13:32:10
Känner att jag inte har samma tid och lust till bloggen just nu. Säkert ngt som bara sitter i ett tag så brukar det ju vara..
Men jag lägger tiden på att umgås emd mina fantastiska barn och på allt annat just nu..
Har mkt planer i huvudet just nu mkt jag vill göra  å få gjort, så lägger tiden på de ist.
just nu sitter jag här i lugnet.. har varit ute en sväng å kört på förmiddagen gick jätte bra. pakerade ,körde lite i stan å så .. det känns jätte bra.. ska se om jag kan skriva in mig på körskolan dennamånaden eller opm jag tar det efter jul.. det är så himlans mkt som ska köpas  å så nu.. bella fyller år, planerar vilicias dop, syster fyller år å sist men inte minst julafton.. =)
så just nu så är det de vi prioriterar.. men att övningsköra mkt själv innan är ju bara ett plus , då slipper jag kanske lägga massa pengar på kör lektioner =) .


Just nu sitter jag å väntar på samtal från kyrkan där vilicias dop ska vara.. Samma kyrka som Bella döptes i. Faddrarna är bestämda datum är bestämt ska bara säga till kyrkan. pratade emd de igår men skulle extra kolla med älskling så de blev bra.. datumet vi först hade tänkt var nämligen upptaget :P.

Sen kommer moa hit en sväng.. ska bli trevligt.. hon är hostig å halsont precis som jag så det gör ju inte så mkt.. vi smittade kanske varann n'rhon var här i början av veckan? :P . Skulle iaf köpt slemlösande hostmedicin men fanns ingen där det stod att det var okey att använda under amning så hoppade de..

Nej nu ska jag ta tag i hemmet medans lillfisen sover :)

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Varför väljer ni att döpa Vilicia så mycket tidigare än ni gjorde med Isabelle? :) Bara nyfiken =)

2010-09-17 - 19:22:34
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket! Tillslut gick allting bra även om det visade sig när jag var öppen 5 cm att lilla Nova-Lee låg med rumpan neråt. Det planerades för kejsarsnitt men eftersom att mina värkar var så bra & starka så fick jag föda naturligt men med hjälp av två överläkare & ytterligare ca 7-8 pers med min pojkvän inräknat. Spännande upplevelse! :)

2010-09-19 - 23:02:25
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0