God morgon=)

2010-09-10 - 09:54:42
Jag har sovit super bra inatt. tilloch med fått sovmorgon tills nu..Vilicia sover fortfarande =) .
bella drack en välling i sängen idag s å låg vi där å myste lite .. så vi gick precís upp.. men var verkligen skönt att få sova till nio.. det behövdes..

idag har vi inga planer alls. bara ta det lugnt tro jag.. njut av att ha båda mina troll hemma.. Bella verkar vara på toppen humör idag så blir nog en mysig dag.. jobbigt  om hon är super mammig, för jag kan ju bara vara på ett ställe i taget även om jag gärna hade kunnat amma å sprinag å busa med bella samtidigt :P .
Men det brukar gå bra.. Bella brukar komma åsätta sig jämte mig å soffan å mysa.. hämta en bok eller liknande.

(oj glönmde publicera..sskrevs 20 över nio typ )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0