God morgon

2010-09-08 - 07:26:57
Idag vaknade bella kl 7.. helt ok ändå tycker jag.. men 7  å 8 är lixom inte för tidigt ändå.. :P
Hon ska till dagis idag igen vilken hon tycker är super kul.. Jag tycker edet är så kul å hämta å lämna henne när barnen säger nu kommer isabelle å isabelles mamma.. :) Bella kommer å ger mig en bamse kram när jag kommer..
Snart är det föräldra möte,, undra vad vi ska hitta på då, har för mig att det stod att man skulle ha oömma kläder?:P

Idag har jag inte några speciella planer.. en promend bara.. funderar på om jag ska gå direkt efter att jag har lämnat bella.. För Idag vet jag inte om jag å J ska äta lunch tillsammans  på stan=)Hoppas de blir av . Vi behöver ju faktiskt bry oss om varann lite.. unna oss en lunch på stan hade inte varit helt fel..
Jag tänkte även kolla efter en pippi tröja till bella.. hon är ju lite pippigalen ;) så klart  hon måste ha en pippi tröja:P

Juste har helt glömt att berätta att jag fått n myggbett I MIN NAVEL.. hur fan man nu kan få de? brukar inte myggorna  bita på de enklaste stället  lixom? haha .. men men .. Måste iaf ta om mitt hål i naveln snart med.. får ju börja med ett så att de läker ordentligt först.. en ska jag ha 4 hål igen ;) ..

imon ska vi väga lillfisen med... det ser jag framemot.. ska bli kul å se hur mkt hon gått upp.. vissa dagar känns de som om jag inte har tillräckligt med mat, men  samtidigt verkar hon ju nöjd.. men hon äter gärna ofta..

Nehe. nu ska jag mysa med sessan ,fixa frukost osv så det bara är till att gå till dagis sen =)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Haha så skriker alla ungarna när jag hämtar Bella "Nu kommer Anabelles mamma" ;) De är så söta och har verkligen stenkoll på vems förälder det är som kommer :P

2010-09-08 - 07:49:19
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Och dedär om att du inte har tillräckligt med mat, så känner du nog bara för att hon äter ofta :) Det är nog bara nån växarperiod när hon vill äta oftare :) Så länge hon är nöjd behöver du nog inte oroa dig :) Se till att du dricker mycket vatten och äter ordentligt bara =)

2010-09-08 - 07:51:44
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0