Måndag kväll

2010-09-27 - 19:04:03
Så nu har jag tid att sitta här en stund :) . Har varit fullt upp hela dagen..
Först handlade vi å hämtade min jacka.. sedan åt vi lunch hos barnens farfar. Därefter fick vi besök av några kompisar..:) så bella har lekt hela dagen så gissa om hon var trött nu ;)
Min syster kom även förbi , hon passar på när hon är i kalmar å jobbr å det är alltid lika ul å få besök av henne.

Nu är det iaf lugnt här hemma.. Bella har badat å ligger nu i sängen.. hon somnar nog fort. Vilicia däremot är världens mammigaste å vill helst ligga i min famn..Hon är även väldigt förkyld men jag hoppas de bli bättre snart.. Känns som alla är snoriga nu för tiden. Säkert dagisbacillerna som smittat hela vår familj.. Nu är dock vilicia den som lider mest å mitt mamma hjärta då.. Så jobbigt när man inte kan hjälpa henne mer än å suag ut näsan å så..

Veckan ser jag iaf framemot.. den är ganska uppbokad nu helt plötsligt ;) . Imon är det en lugn dag. tanken är att jag ska städa  å så, men först är det morgonpromenad på schemat. :)
Onsdag är den först kunskapsnavet sedan ska vi iväg en sväng efter bella varit på dagis..så onsdag blir de fullt upp, en mkt bra dag hoppas jag de blir ::)
Torsdag är det svampplockning med mammsen som gäller.. Passar på när bella är på dagis så jag bara kan ägna tiden åt att njuta av lugnet i skogen.. Finns absolut inget bättre än å bara gå å lyssna på fåglarna å de :P så mysigt :)
Fredag är lugn än så länge.. har lite planer för helgen men vet inte  hur vi ska lägga upp de än.. lite besök å så som står på schemat :P

Nehe nu ska jag fixa å dona lite =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0