Onsdag

2010-09-22 - 13:46:09
Idag är det ännu en ny dag.. vilicia är förkyld igen.. smittan verkar gå runt här hemma.jakob känner sig inte heller helt bra.Jag mår bra iaf.. om man inte räknar med den förbannade hostan som är hemsk på kvällen och morgonen!.
Bella fick vara hemma  från dagis idag ia, för de tycker att hon var lite hängig igår.. inget vi märkte när vi kom hem.. Lite hosta har hon å snoret rinner.. Men snoret rinner väl på nästan alla nu? :P Hon har ingen feber iaf. så är hon lika pigg idag å blir de dagis imon iaf.. :)

Jag har inga planer för dagen iaf... Bara ta det lugnt är tanken.. ska baka senare tror jag.. om jag orkar.. man blir trött av hosta... :P . Imon ska vi skriva på faderskapspappret sen måste vi skicka in namnpapprena  .. så vilicia heter vilicia  på papprena med :P . svårt med andra namn dock.. bella har ju släktnamn.. Men kommer inte  på några fler släktnamn som vi ivll ha så får se hur de blir..ett andra namn är nog klart iaf :P .

Nehe nu ska jag ta lite mackor.. :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0