Onsdag kväll

2010-09-08 - 19:31:06
nu är det kväll.. lugnet ärhär.. trollis har precis lagt sig å lillfis sover även hon=) mina underbara barn..
Jag är totalt slut i hela kroppen. finns nog inte en enda muskel i kroppen som är pigg förtillfället . men det känns bra, då har jag ju rört på mig ordentligt idag =) .
efter promenaden på morgonen gick jag efter att jag hämtat bella på dagis.. då tog jag en promenad med vilicia i bärselen å bella i vagnen.. så blev dubbel träning;) .. men skönt var det .. och jag komme nog sova så sjukt gott inatt ..

Imon är det bvc som gäller.. Innan dess är det promenad. och efter bvc blir det en promenad till stan.. där ska jag möta ida.. ska kolla lite grejer där..=).

Ska försöka lägga in lite bilder här snart.. men inte tagit nåågra på min kamera på ett tag... så dags att bättra sig igen ..

Moa var förbi här en stund idag... tänk snart har hon sin bebis med.. en månad kvar å jag längtar... Du är så jävla bäst <3
Postat av: Moa

ååh tänk när vi kan gå promenad sen tillsammans med de små, jag går över bron till er lätt ;) haha. Bästa <3

2010-09-08 - 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0