Onsdag

2010-09-01 - 09:07:38

Ännu en ny morgon =) härligt när himlen är blå men luften ändå sval=) .
Bella är lämnad på dagis och jag sitter här.. tänkte göra ngn frukost men vet inte vad.:P
ska gå en promenad in till stan sen tror jag .. ska prata med S sen å se vad hon säger.. annars tar jag stan en snabbis med moa imon =) .
ska kolla på ett par jeans till bellis. Super fina.. sedan ska jag förbi banken å växla småpengar :P .
men får se om de blir idag eller imon..
En promenad ska jag gå iaf..:)

Nästa vecka ska jag försöka bli lite nyttig.. Nu har jag varit(lär är ) sjukt onyttig.. Så ska börja med att ta bort allt onyttigt på vardagar(Cola är ok ;) ) Kanske jag kan gå ner de kilo jag vill då .. :P . Har ju all tid i världen så tänkte absolut inte stressa.. Träna  på gym å sådant är inget för mig så jag hoppas kroppen sköter allt själv ;) haha .
Att ha hund är perfekt så man kan gå långa promenader :)I detta vädret är det perfekt.. Så otroligt skönt när de blåser lite svalt när man går:)
Nu blir det till att ladda mobilen så jag kan njuta av musik när jag går . Sen får jag se hur resten  av dagen blir(:

Hoppas  ni får en bra onsdag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0