Söndag kväll

2010-09-20 - 21:00:46
Nu har jag det lugnt ;) .. älsk å lillfis är ute å går i det underbara vädret(eller inte) .. men iaf så har jag liet tid för mig själv.. ska ställa mig i en underbar dusch nu tänkte jag..
Jag mår iaf mkt bättre nu.. hostan ärkvar men den lär väl sitta i ett tag de brukar de ju göra.. men har inte ont i halsen eller så längre iaf.. det som är huvudsaken..
Dock har jag nog fått ögoninflamation... Mitt ena öga bara rinner osv... Så gäller att tvätta händerna ofta så jag nte smittar ngn...

Imon är det iaf bvc som gäller.. väga vilicia å läkarkontroll.. ska bli kull undra vad hon väger nu... Bella Ska på dagis igen. det kommer hon nog gilla=).. Hon fick ett par nya gummistövlar idag med..Så har vi mätt hennes fötter osv s nu ska vi snart beställa hennes vinterskor=).
Skönt att ha de gjort.. ska på stan på onsdag då blir det lite vantar å så som ska köpas. :)

Nehe nu ska jag duscha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0