Söndag

2010-09-12 - 09:36:06
Dagarna går så otroligt fort.. var tar tiden vägen? . jag trivs så otroligt som två barnsmamma.. allt flyter på så otroligt bra.. Vilicia är så snäll ,sover ordentligt  på nätterna osv. Bella är världens bästa stora syster. Allt flyter på helt enekelt.. jag tror det blir "jobbigare" sen när vilicia är mer vaken osv. men vi får se.. Underbart kommer det ju alltid vara även fast vissa dagar kanske är jobbigare än andra.. Jag älskar mina barn så otroligt mkt. <3

Idag blir det plocka svamp.. men först måste vi vänta på att Vilicia vaknar.. hon sover fortfarande. haha..Bella vaknade  kl 9.. helt perfekt enligt mig;) på helgerna  får hon gärna sova lite längre(:
idag är det svampplockning på schemat tror jag.Hoppas de.. man måste ju passa på nu så man har massa i frysen sen=)Idag ska jag komma ihåg minneskortet till kameran med ;)


Nehe om man ska göra lite nytta innan resten vaknar kanske =) .

Ha en bra söndag..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0