Tisdag

2010-09-28 - 15:13:42
Dagen har gått fort.. snart dags att börja med maten.. Idag är det lax potatis å sås som gäller :) muuuums.
Nästa vecka eller nästnäst vecka är det dags för utveckligssamtal på dagis.. ska bli kul å höra vad de säger:)
just nu ser jag framemot kvällen.. så jag kan få sova.. är helt slut. ska försöka baka ikväll med,eftersom kakorna blev misslyckade igår..

ska försöka komma i säng tidigt iaf.. så jag är piggare imon =) . måste leta upp mina betyg med så jag får med mig dem imon..

Nehe nu ska jag sitta å inte göra ngt ett tag till....Bella sitter å kollar på lotta å vilicia sover...
Postat av: Sussi

57 lång o 4590 gr :) Nja om man läser min blogg dagligen hänger man med på det ialafall ^^

2010-09-28 - 15:36:52
URL: http://susssir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0