toppen dag <3

2010-09-29 - 19:16:56
Dagen har blivit precis så jag hoppades:)
Mötet på morgonen blir kalas.. Börjar förhoppningsvis plugga inom en snar framtid.. först ska jag plugga upp mina betyg så jag enklare kommer in på högskolan å kan plugga till sjuksköterska=) Jag är så jävla pepp! .
Äntligen har jag lite mål att sträva efter.. Innan har jag inte haft en blekaste aning om vad jag velat bli:P
just nu känns de verkligen toppen:)
Imon blir än ännu bättre dag hoppas jag om allt bara blir som jag vill =)
känns som allt börjar falla på sin plats. Jag har en helt underbar familj. två underbara barn, en underbar sambo, snart ska även lilla jag få en utbildning:) om ni bara visste glädjen jag känner just nu....

Får se om de blir någon mer uppdatering idag eller om jag bara ska sitta i soffan å njuta av livet;)

Imon lär de blir mer uppdatering:) ska försöka ta lite nya bilder på barnen med så ni kan få massa bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0