Torsdag

2010-09-16 - 11:33:12
Varit lite dålig uppdatering i bloggen nu.. Moa var ju här i två dagar å så så har inte velat ägna bloggen så mkt tid :) .Hade iaf ssuper trevligt när moa var här.. vi va på stan. vikade, kollade affärer osv..
två toppendagar helt enkelt..

Igår Blev vår lilla tjej 6 veckor..tänk vad tiden går fort.. det bara rullar iväg..
Isabelle är på dagis. Där har hon nog super kul, de skulle lka med ngn deg idag =). Bella sprangiväg sa hejdå å gav mig en slängpuss..

btw så har jag kommit in i mina fasta tankar igen.. har alltid velat testa att fasta. i så där 7 dagar eller liknande.. har läst mkt om de på internet.. Sugen på att testa å se om man verkligen får mer energi sen, om man får bättre imunförsvar osv.. jag av någon behöver nog rena kroppen.sedan skulle det vara ett perfekt tillfälle att sluta dricka cola;)

"

Varför fasta

Fasta gör du främst för att rena kroppen från toxiner (stagnerade slaggämnen och gifter), vitalisera ämnesomsättningen, stärker immunförsvaret samt stimulera cellproduktionen. Vid fasta gör du även av med överflödigt kroppsfett. Därtill kan den fungera förebyggande och som en hjälpare mot vissa sjukdomar. Efter och under en fasta så förbättras energinivån och du får tillskott på krafter och blir allmänt piggare och vitalare, vilket bara det är en anledning till regelbunden fasta. Fasta är även en bra starter som livsförbättrare i kombination med andra typer av Kroppslig rening samt förändringar som kan gälla Kost och Näring, Fysisk träning och din Mentala och psykisk hälsa.
"



Vill gärna testa det när jag slutat amma..Skulle testa det innan jag blev gravid med bella men de hann jag aldrig;)haha .. Å lite extra energi tackar jag ju inte nej till =) .

Nehe nu vill lillan mysa lite. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0