Torsdag

2010-09-23 - 09:50:03
Bella är på dagis å jag har precis kommit in från en morgonpromenad.. Det är helt klart den bästa promenaden på dagen..så jäklans skönt å gå på morgonen, man blir så mkt piggare.
Bella blev glad när hon kom till dagis.. jag vände henne ryggen när jag skulle h'nga upp hennes jacka då sparng hon iväg en busen.. så jag ropade hej då till henne då vinkade hon glatt.. Alltid när vi går til dagis börjar  hon prata om sina dagis kompisar.. hon trivs verkligen...

Jag har ont i ryggen idag.. vet inte vad jag har gjort. Gör bara ont i bland i visa lägen typ.. konsigt. hoppas de går över snart iaf.=)

Nu ska jag snart göra mig iordning för sen ska vi fylla i faderskapet så älsk blir pappa även på pappret :P känns så fånigt de där.. att gifta inte behöver fylla i ngt med sambos?.. Jag tror faktiskt att det är lika vanligt att man är otrogen när man är gift som sambos osv...  Fåniga frågor är det också. men men bara att fylla i å se glad ut :) hhaha..

Nehe nu ska jag ta tag i mig själv å börja fixa...
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

hihi tack så mycket :)

Ja hon växer så det knakar :p

Man hinner juh knappt med ;)

Hur mår dina små trollungar då ? :)

Bara bra hoppas jag.



Roligt att Bella gillar dagis ^^,



Kram

2010-09-25 - 10:24:56
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0