Torsdag kväll

2010-09-02 - 19:27:08
har verkligen inte tid till att fixa bloggen idag så ni får helt enkelt så ut med hur den ser ut ;) .
troligen fårj ag ingen tid förens ngn kväll i helgen annars tar jag de när bella är på dagis igen... debn tiden brukar vilicia nämligen sova. :)

Dagen idag har iaf varit toppen.. har tagit det lugnt efter vi var ute  på en promend.. ätit god mat å nu har vi även lagt bellis...
Nu är älsk å handlar.. tea följde med . Sen är det rena rama rolf som gäller. därefter blir de film=).. Mys dag.. äta lite ost å sånt gott .. muuuums
Imon sskulle vi plockat svamp men planen är ändrad.. nu blir de en sväng till växjö på ett ärende ;) .så blir en lite tur iväg iaf :) hoppas vi kan ta svampen ngn annan dag nu i helgen =)


Nehe nu är det tvdags =) ...Cola å mys
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Vilken fin header du skaffat dig ^^,



Nu har jag gjort en egen kategori med Alicia´s vikt osv :) Så du vet ;)



Ha en bra dag.



Kramar

2010-09-03 - 10:18:35
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Nästa tid är inte förrens den 15:e så jag hoppas verkligen att jag inte hinner gå på den :P Kan inte uppdatera den så mycket för kommer inte ihåg värderna och de:P Glömde skriva upp =) Får väl fylla i det sista när jag fått papperna sen :)

2010-09-03 - 11:29:31
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Och jo de går tydligen upp 400 g/ vecka, vissa mer än så och vissa mindre såklart :) Men i genomsnitt 400 g sa hon :) Trodde inte heller det var så mycket :)

2010-09-03 - 11:31:03
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0