torsdag

2010-09-09 - 12:27:20
ååh så trött..
blev en morgon promenad till bvc idag.. Snuttan vägde 3750g och var 54 cm lång.. så hon är lång smal:P . Hon hade bara gått upp 200 gram sen sist kändes lite men de är de kanske inte :P .. hon hade iaf växt3 cm sen sist tror jag de blir har för mig att hon var 52 sist? .
Nästa gång vi ska dit blir inte fören om 1,5 vecka då är det läkarbesök.. :)
Tänk att hon redan är 5 veckor :P .

efter bvc gick jag in till stan..Köpte en t-shirt med pippi på till bella å strumpor.. :) hoppas hon blir glad för sin tröja med de tror jag...
sen gick vi hem.jag är helt slut... all energibar försvann när jag kom hem..Har druckit en kall burk cola nu.. underbart.. funderar på om man ska lägga sig en stund innan jag ska hämta trollis=) .

ja så får de nog bli :P .




Grattis lina och henke till er andra tjej =) .. Skönt att allt gick så bra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0