Fredag

2011-04-01 - 09:42:35
Jaha då var fredagen här. det känns inte alls som fredag idag måste jag erkänna.
jag är så sjukt trött fortfarande, Men hoppas på att kunna somna i tid idag , Imorgon är ju högskoleprovet. kan ju vara bra att vara lite pigg då iaf :P Har massor med matte fortfarande. kommer lixom inte igång riktigt. Matte b på distans var helt klart svårare än vad jag trodde. De jjag gjorde i skolan var mkt lättare fan att jag itne gjorde klart de :P Men men bara denna och nästa vecka kvar :)
Ska göra närvaron idag så jag har det klart iaf så har jag bara delprovet sen. Funderar på om jag ska börja lite med nästa veckas psykologi så jag inte har så mkt nästa vecka:P . jaa får se vad jag orkar med ikväll helt enkelt. :)

Ska lägga ut min bok på tradera också . En bok mindre och lite extra pengar :P härligt:P matte boken ska ju moa ha sen perfekt så slipper båda köpa , jag ska ha hennes naturbok när jag ska läsa de :P


Nehe nu ska jag ta de lite lugnt. Idag kommer det nog ett eller två videoklipp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0