God natt :)

2011-04-04 - 23:03:10
Nu är det läggdags som gäller.
Har fått upp sängborden och så idag imorgon ska rullgardinen upp :) niiice som fan :D
Har så förbannat jävla ont i min handled , nu gör det ont ända ut i tummen. Vad fan ha jag gjort :(
inte nog med att jag har sjukt ont i ena handen utan jag klämde den andra tumfan i dörren ;)haha
Nehe gör ont som fan att skriva får bli ett kortinlägg helt enkelt.
Varit ute idag med iaf så klart i de underbara vädret.

God natt:)

Postat av: Emma

Ja det namnet har vi haft lite grann på känn med faktiskt. Men som sagt det är svårt med namn. Men vi har ju våra favvo namn som vi gillar bäst och som vi kommer välja mellan :) Kram

2011-04-05 - 08:51:32
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0