Söndag Kväll

2011-04-03 - 21:03:10
Nu har vi städat kulskåpet och kollat vad som ska handlas imorgon :) .
ska gå upp å mäta fönstret i sovrummet nu med så det blir rätt med rullgardinen :)
Vårt sovrum än nog världens tråkigaste rum just nu finns bara en säng där inne ;) haha Men imorgon ska de bli lite ändring :)
Imorgon ska även städningen forstätta på ovanvåningen så mkt jag hinner innan barnen ska sova, hoppas på att vara lite piggare imorgon .
Idag är det läggdags absolut senast kl 23:00! 
Har även hunnit med lite plugg och så. men nu ska jag bara njuta av söndagen. Imorgon är det en ny vecka med förhoppningsvis goda nyheter :)

Btw så har jag sjukt ont i mina handleder IGEN . vet inte vad jag gjort.. men jobbigt som fan! 


Bara för att det är Melles dopdag idag .. :) sötepojk så duktig du var i kyrkan=)
 

Hade tagit bilder på bella och så innan vi åke tilldopen med av ngn konstig annledning så finns de inte kvar.. Hmm
Men iaf så var hon super fin i sin sommarklänning sen hade hon sitt dophalsband på sig som hon hade när hon döptes, En ängel som hon fick av min syster.
Trodde hon skulle hålla på att pilla och dra sönder det men hon rörde aldrig det mer än när hon visade moa och sa att man inte fick dra i de ;)

Nehe njuta av söndagen var de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0