Torsdag

2011-04-28 - 10:21:43
Nu är vi hemma efter tanläkar och bvc besök :)
det gick bra. tandläkarbesöket med vilicia var onödigt :P precis som jag trodde. trots att jag ringde och kollade om vi verkligen behövde komma. suck :P . Men men bella fick visa sina tänder och fick en tandborste :) de skulle bli kallade om ett år igen sa hon :)
Stolt bella iaf :)

Mellan tandläkaren och bvc så han vi hämtas ut skorna :) mina var dock för stora.. FANFANFAN.. ska se om de får in dem i min storlek.. hoppas!!! Ska skriva till dem och fråga annars får jag kollar ut ett annat par.. för skor måste jag ha!
Har skrivit ett mejl nu iaf.. :) så nu håller jag tummarna

Efter skohämtning var det bvc besök.. Bella tycktede var super kul . vi ska fortsätta smörja vilicia och vänta å se. antingen om eksemen blir bättre eller om fler symptom kommer. Så får vänta och se helt enkelt :) hoppas skiten försvinner :) . så länge salvan hjälper så är de ju bra :)
Hon har inte gått upp så mkt i vikt denna gången heller. längden mätte vi inte. får se hon kanske växer i raketfart till nästa gång :)



20 dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0