Underbar Tisdag

2011-04-26 - 19:20:48
Denna dagen har gått riktigt fort. nu har jag fixat så jag kan skriva in mig tillgänglig hemifrån så de vet när jag kan jobba. praktiskt :) hoppas jag får lite pass nu när jag skrivit upp mig. de har ju ringti nnan med så nu kanske jag får mer :)
Vill inte ha för mkt heller utom lagom är bäst :D

vi har varit ute som vanligt idag, efter middagen som bestod av grillad lax och potatis tog jag och barnen oss en promenad till vattnet och lekplatsen:)
Juste barnens kläder kom idag dock skickade jag tillbaka två, ena var inte alls som jag hade tänkt mig så de bytte jag mot ett par shorts till mig sen så var kläningen för liten . :( så bytte till en större stlk :D hoppas de blir bättre :D
Så de ska jag posta imorgon. Undra när skorna har tänkt komma :P vill ju ha dem typ nu .






Syskonkärlek på hög nivå :)

Postat av: Johanna. mamma till liam

De är en soppa som mamma har ätit förut. Den är inte speciellt god . Men de förbränner mycket fortare . Kan skicka receptet till dig :)

2011-04-27 - 09:56:21
URL: http://Absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0