Det går bra nu, jag är lycklig

2011-08-30 - 12:28:23
Nu harj ag dammsugit av här nere :) ska snart admsuga ovanvåningen :) .
Kycklingen har jag tagit ut från frysen och matten tar jag tag i ikväll. sitter och väntar på posten hoppas mina skolböcker kommer idag . Ser framemot morgondagen då är det möte med syon och även mattelektion :) vad roligt de är med matte när man kan det man går igenom :) just nu är vi på den enkla biten:P men bara läraren förklarar allt rätt så vet jag att det kommer gå bra :)

Allt känns så bra nu =) . Jag har en helt undewrbar familj. Jag spenderade tid med min syster igår. och min stora tjej trivs super bra på dagis :) jag kan helt enkelt inte bli lyckligare.
Jag hoppas att syon säger att jag har stora chanser att komma in på högskolan till höst. och att det kommer gå bra för vilicia på dagis med när hon börjar. Allt beror på vilken dagisplats hon får :) Vill ha dem på samma dagis. Jag är super nöjd med dagiset:)

Ska försöka ta ltie bilder idag . :) Min fina mamma kommer . så tänkte att vi kunde gå ut och gå en runda efter middagen om hon vill:) annars tar jag kanske en runda själv :) .
Nehe ska göra lite nytta för snart ska jag hämta bella :)
Postat av: 20 år och mamma

svar: Ja det skall jag, vill egentligen plugga till barnmorska men det blir ju efter man blivit sjuksköterska =) du då?

2011-08-30 - 15:33:11
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0