Kväll

2011-08-29 - 22:06:16
Det blev lite svamppolockning idag med syster. Vi hittade lite iaf får se om de blir någon plockning i helgen med :) .
Jag är helt slut. Men blir trött av all frisk luft och de. stannade och t mat hos mamma sen handlade jag lite . Skönt att vara hemma iaf. Bella var helt slut. Hoppas hon är pigg imorgon bara .då är det ju dagis igen .
hon börjar tidigt imorgon, men som tur är så äter de ju frukost på dagis då:)
hoppas de går bra att ta med sig vilicia till skolan. :P som tur är så finns det ett litet rum jag kan sitta i om hon stör de andra ;)

Nu har jag gjort matte läxan till imorgon iaf. så funderar faktiskt på att gå å sova. Känner att jag behöver de extra timmarnas sömn. Jag  är helt slut i kroppen .

Nehe sängen snart :) god natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0