Onsdag

2011-08-31 - 13:20:46
Nu harj ag tid för ett inlägg innan vi måste rusa och hämta isabelle :)
Jag har varit hos syo idag .Det gick bra. Om jag verkligen ligger i så kan jag hinna söka till våren men jag ahr bestämmt mig för att istället satsa på bra betyg. Så nu jäklar ska jag kämpa med dessa jag håller på med. För tillfället är det matte B och lindrande vård. som det ser ut nu så kommer jag fortsätta plugga i vår med. fast plugga ett kärnämne(ett hinner jag klart innan våren) sedan plugga undersköterska ämnen .Tror det blir dra detta. Till våren blir det mycket ämnen med praktik :) .
ska även göra högskoleprover igen . Skulle kanske komma in på det resultat som jag fick förra gången men ska försöka att göar om det och göra det bättre :P .
nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska ta det till våren eller nu i höst:P kanske i höst så jag kan göra om det till våren? . Denna gången ska jag kolla in de nya delarna som har tillkommit. Sist hade jag ju ingen aning om hur det gick till . Så nu hoppas jag att denna planen håller. isåfall kommer jag in på sjuksköterska linjen till nästa höst:)

Matte b går riktigt bra nu än så länge. Jag gillar de första delarna i boken. Och läraren är duktigo och förklarar bra.:)

När vi har hämtat isabelle ska jag fixa lite på ovanvåningen . sedan ska vi äta mellis och därefter gå ut å gå en sväng :) . blir till å kolla på lite hästar idag. Imorgon har jag massor med planer men nästa vecka blir lugn :) skönt.

Hoppas på att få reda på hur de blir med dagisplats för vilicia denna veckan med. Håll tummarna!

Nehe hämta hem min stora tjej nu :) har ju saknat henne :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0