Äntligen klart

2011-12-09 - 11:58:17
Nu harj ag skrivit det nationella provet. först såg jag hur allt skulle gå åt helvete när jag fick provet, men jag löste det. svarade på alla frågor. sen vet jag ju inte om det är rätt, men jag har åtminstone försökt, det som är viktigast:)

Sen skulle jag ju bli sjukt besviken på mig själv om jag tänkt fel och inte får de betyg som jag hoppas på! .
Satt å tänkte påtvå olika frågor skitlänge innan jag kom på hur jag skulle göra(vad jag tror iaf;) )
Så hoppas jag tänkte rätt.
Nu vill jag bara ha tisdag så jag får veta hur det gick :) så låt helgen gå foooort :)


nehe nu ska jag inte göra ngt. bara ta det lugnt, inte tänka mer idag;) haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0