Fredag

2011-12-16 - 20:38:58
Äntligen fredag så jag längtat. Nu ska vi bara mysa med film och gott. :) det kommer bli en bra helg det vet jag :)
och idag känner jag mig lite så där extra lycklig. Kanske för att jag faktiskt inte druckit ngn cola på några dagar, även om jag dricker julmust ist så känns det så otroligt mkt bättre, och dricker inte alls lika julmust som jag drack cola :) .
Oh idag har jag verkligen haft skit ont i höften men vad gör det när allt annat känns lite extra bra ?
och även om jag inte hittar några fina kläder till imorgon så känns det helt ok ändå:) jag får helt enkelt ta ngt av de andra ;) .
För nu tänkr jag bara njuta. dessa veckor som är kvar av december kommer bli super bra! Ultraljud, julafton, nyår. Umgås med människor som jag tycker om att ha runt om kring mig :) .

Skulle ha laddat upp lite bilder igår, men ja jag glömde IGEN . så ni får vänta till efter helgen å har jag lite bilder å bjuda på på barnen :) För ikväll ska jag bara slappa, bara njuta áv livet :)

Nu blev det ett sånt där inlägg där allt känns då där super bra, men det är precis så det känns idag:) även om barnen vaknade tidigare än vanligt idag så vaknade jag å var på såå bra humör. :)

btw så gick det bra hos läkaren med bella idag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0