Gäster och god mat :)

2011-12-11 - 17:49:09
nu är jag ganska trött. har haft gäster idag:) alltid lika trevligt, blivit lite fika, saffranskaka, otroligt god faktiskt. :) Sen blir det mat, plommonspäckad karre,potatis och sås. så både jag och barnen är super trötta.

Tror det blir en tidig kväll idag.både för barnen o´ch för mig.
jag ska hinna med lite plugg å så efter att barnen har lagt sig tänkte jag sen ska jag sova:=
brukar dock inte bli så tidigt även om jag säger det, av ngn konstig annledning så får jag alltid massa energirunt kl 9. så då kan jag ju ändå inte somna i tid.
Men å andra sidan så får jag ju mer gjort nu då . :P

nehe nu ska jag planera hur veckan ska se ut så det blir ngt gjort .) mkt som ska hinnas med innan jul och allt :)

Ha en bra kväll:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0