Onsdag

2011-12-07 - 14:41:29
Tiden går så fort. jag hinner knappt med.
 Vad harjag gjort dag lixom? . Mattelektion och barnvakt åt melle en halvtimme.
Idag ska vi äta lax, så otroligt sugen på det :) . varit det i flera dagar . haha .
Sen ikväll ska jag baka valnötsbröd som ja ska mumsa på medans jag pluggar matte.
Nu har jag massor att plugga på innan det nationella provet på fredag. Och det ska fan gå bra! riktigt pepp för detta nu, ska plugga mkt idag och bara kolla igenom det imorgon. Imorgon är det även städdag här hemm när barnen är på dagis. ska även hinna med  å baka lite lussebullar tänkte jag :)

Nehe nu ska jag snart ta å skala potatisen:)

Hoppas ni haft en bra onsdag =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0