dålig uppdatering

2011-02-13 - 08:34:38
Nu har det blivit lite dålig uppdatering. har haft fullt upp helt enkelt =)
Igår började jag dagen med att cykla till borgholm för att träffa moa lite, handla lite och hämta ut ett packet. :)
Vad det var i packetet får ni se när det kommit upp:D

När jag var hemma igen så tog jag med tea på en promenad. givetvis blev de lite bilder som jag kanske lägger upp sen .:D
på kvällen kom iaf moa. :) så trevligt. vi kollade på film och melodifestivalen . vi åt gott för mat sen massa ost och chips och dip :) toppen kväll helt enkelt . eller toppendag ska jag kanske säga :D

Igår gjorde jag även det sista provet i etik och livsfrågor. Idag ska sista inlämningsuppgiften skickas in. skönt när det är klart. :D så på måndag är det en ny kurs hoppas den blir lika intressant :D
Så blir det inte så mkt uppdatering idag så är det för att jag har fullt uppmed uppgiften och mys med barnen. Imorgon ska jag städa som tusan måste vara fint när jag ska till mamma sen:D

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan jämte bella och  kramas lite :) vilicia ska med kramas :D mys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0