:)

2011-02-03 - 14:52:39
Full fart. tvätten tvättas . ska snart ta tag i vikningen . det är fan de tråkigaste ;) haha
sen ska jag göra pizzadegen =) . Idag blir det hemgjord pizza super gott och väldigt länge sen . :)
Imorgon ska vi äta tacospaj. Tänkte lägga upp receptet på de imorgon om det blir gott :) sedan bild med givetvis. :) Pizzan kommer kanske också upp på bild :P ska iaf ha halva kebab och halva skinka champonjoner och ananas :) . sen en god sallad till de... :) Haha idag lär jag gå upp de kilo jag gått ner ;) men idag är det min unna dag sen ska jag gå ner igen:P
Men det är iaf inte vetemjöl i varken pajen eller pizzan . dinkelmjöl är lite nyttigare med mer protein å så sedan är det lite durumvete i pizzadegen med.:)

Nehe om jag ska bädda sängen där uppe till barnens farfar så det är klart och plocka iordning lite . Ikväll är det ju måla som gäller :) fy faro vad kul:D
blev inga bilder på barnen idag . hinner inte med de riktigt. men imorgon kanske annars får jag ta igen det i helgen .tog ngn bild på bella innan den kanske komma upp ikväll ;)  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0