Lördag

2011-02-19 - 13:39:13
God dag.
Idag är det lördag. skönt med helg fast jag har super mycket plugg att göra. Men skönt när det är gjort.
Vi har precis gått ut en svängå gått . gick förbi affären och handlade ltie och så -
Nu ska jag bara bestämma vad vi ska äta. är sugen på stuvade makaroner och falukorv idag :P ja det får de nog bli . vilken rolig lördagsmat ;) haha .

Veckans matsedel börjar nog imorgon ist. så kommer jag skriva från söndag till lördag. :P har blivit lite dåligt med det nu men har ju varit iväg och kommer vara iväg rätt mycket den närmsta tiden så det få bli som de blir helt enkelt. Få komma igång riktigt sen igen :P .

Ikväll ska jag även försöka hinna med å lägga upp lite bilder från leos lekland. och kanske de jag köpt annars blir det imorgon ;) haha .
Lovar inget eftersom jag har så mkt plugg.

Nehe - Ta upp falukorven från frysen och så :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0