Onsdag:)

2011-02-16 - 20:01:25
Allt går så himlans bra nu :)
Idag hr varit en helt toppen dag . Började dagen med å få färska frallor av sanna underbart, tack! . sedan var det övningskörning.
Körde bort till bilskolan där jag sedan skuylle ha en körlektion:) . vilken skillnad de var  att köra deras bilar. haha . Men nu är iaf alla körlektioner inbokade :)
direkt efter körlektionen åkte jag bort till leoslekland där bella redan var. åt lite lunch och lekte en stund. Sen åkte vi vidare och shoppade lite. Köpte body, hängselbyxor , en kofta till vilicia. tröjor och baddräkt samt trosor till bella :) bilder kommer när vi kommer hem.

När jag kollade min mejl idag fick jag även se att jag fått vg  i slutprovet i etik och livsfrågor, gick in och kollade hur många rätt jag hade på delprovet med. ALLA rätt:) . Jag är så himlans glad.. Bara betygssamtalet kvar. hoppas det går bra så jag får vg :D
Har även fått min religionsbok såld :) perfekt !

Nehe nu ska jag vara social med mamma :D sen blir det till att plugga lite :D Underbar dag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0